Kalas huvudvärk & ensamtid


Kommentarer
anette skrev:

Hej !
Jag har haft vanlig migrän sedan jag var mycket liten.
Ögonmigränen började komma för ca 10 år sedan fast då kanske bara en gång/år.
Senaste åren har det varit flera gånger/år och precis som du kan det liksom "haka" upp sig och komma väldans tätt.
Tror att det blir värre när jag blir rädd o orolig, plus att sitter man vid datorn mycket så kommer det också oftare, har även blivit känslig för röttvin och vissa ostar och choklad , inmundigar jag något av detta så kommer det direkt efter ett dygn ca.
Förstår att du blir rädd, det är riktigt obehagligt men det ska vara ofarligt.
Hoppas att du snart för lite mindre anfall, klart du får låna bilderna
kram

2012-07-26 @ 08:15:49
URL: http://www.anettejbd.blogspot.com
anette skrev:

Hej !
Tack för att du tittade in hos mig och skrev din fråga, jag har svarat :)
Jag ska titta runt lite här hos dig nu.
Varm kram

2012-07-26 @ 08:19:14
URL: http://www.anettejbd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0